piątek, 8 listopada 2013

Konich'iwa

ohayo! Mam duużą podniechę ponieważ zamówiłam... Pocky! Już się nie mogę doczekać! 
Niestety zamówienie przyjdzie dopiero po 18.11.2013 niestety.. Ale nic nie szkodzi! Już je opłaciłam i po prostu nie wiem co mam pisać. I do tego nikogo już prawie na skypie nie ma i nie mam się komu pochwialić '3' 
W moim zamówieniu znajdują się :
- pocky czekoladowe
- pocky truskawkowe
- pocky mleczne 
- pocky czekoladowo- bananowe

Już nie mogę się doczekać, wykorzystałam kod na darmową wysyłkę! 
Kod działa do 13.11.2013 roku! Co prawda to dość krótko ale mi się opłaciło! Ciekawe czy dostane przypinkę.. Nie wiem OwO 
Trzymajcie kciuki! 

A tutaj macie obrazek z którego dowiedziałam się o kodzie :

1 komentarz:

  1. Już sie nie molgę doczekać aż przyjdą! Oczywiscie przyjadę spróbować :33

    OdpowiedzUsuń