poniedziałek, 18 listopada 2013

Mikado

Witajcie! Czytałam ostatnio pewne posty o pocky i mikado. Ci którym szkoda kasy na pocky niesamowicie chwalili mikado. Zaś osoby ze świata mangi i anime zaciekle broniły orginalnych pocky.
Postanowiłam spróbować tych paluszków. Zrobiłabym dla was porównanie ale jeszcze nie przyszły moje pocky z yatty.
 wybrałam oba smaki. po lewej - gorzka czekolada a po prawej - mleczna.

 z tyłu jest naklejka z polskim składem i jakimiś informacjami o produkcie.

 wewnątrz opakowania znajduje się banalna folijka.
 paluszków jest około 35 w paczce.




Produkt ten kupiłam w realu za kwotę 6,50 zł na dziale.. noo.. tam gdzie są ciastka.
Co do smaku jestem bardzo zadowolona (mówię o mlecznych, gorzkich jeszcze nie otworzyłam). Smak czekolady przypomina trochę tą czekoladę która znajduję się na lizakach czekoladowych, tradycyjnych na zimowe dni.
Gdy tylko dojdą czekoladowe pocky zrobię specjalnie dla was porównanie. Który smak wygra? przekonamy się wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz