piątek, 8 listopada 2013

Ohayo!

Ohayo, założyłam tego bloga z miłości do anime, mangi i popkultury japońskiej. Japonią interesuję się od roku, lecz anime zaczęłam oglądać już wcześniej. Moim pierwszym anime było Angel beats. Pierwsza mangę kupiłam w czerwcu 2013 roku. Była to manga "spice and wolf". Jeszcze w tym miesiącu mam zamiar zamówić pierwsze pocky. Jak na otaku dotarłam do swojej 'pasji' dość wcześnie. Bardzo się ciesze że będę mogła z wami współpracować. Liczę na wasze propozycje na temat co chcelibyście zobaczyć na tym blogu.
- Może recenzje anime?
- Recenzje mangi?
- Manga napisana w formie opowiadania?
- Moją kolekcję mang?
- Pewne zabawy z pytaniami?
- Raz w tygodniu 'wywiad  ze mną' polegający na tym że w jednym poście zadajcie mi pytania a ja na nie odpowiadam w kolejnym?
A może wszystko na raz? A więc liczę na wasze propozycje!

2 komentarze: